[Epitesz-barkacs] akku

Topybear topybear at chello.hu
2008. Nov. 2., V, 15:57:58 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Sziasztok!
>
> Viszonylag ritkan hasznalom a fenykepezogepemet, 4 db ceruza
> meretu akku van benne.
> Nem csak a gep standby aramfelveteletol merulnek ki 2-3 het
> alatt, de az onkisulesuk is akkora, hogy a feltoltve eltett
> keszlet is szinte azonnal gyenge.
> 2300 mAh-s NiMh cellaim vannak.
> Letezik csereszabatos kivitelben valami olyan rendszer, aminek
> nem ekkora az onkisulese?
> Lehetoleg tapasztalatokra vagyok kivancsi, nem a marketing
> szovegre.

Varta Ready2Use nekem nagyon bevált. Bringalámpákba tavaly ősszel raktam
be feltöltve, most kellett ismét tölteni. És nem csak állt, használva is
volt, mert ősszel már lámpával jövök hazafelé, meg időnként nyáron is
beleszaladtam az éjszakába. Mondjuk általában villogóra van kapcsolva az
első lámpa is, így a fogyasztás elég csekély, viszont a normál akksi
egy-két hónap alatt nullára ment még nyáron is.
Fényképezőgépbe, vakuba is ezt használom. Mondjuk ha intenzíven megy a
vaku, akkor ezt is érdemes használat előtt feltölteni, hogy 100 %-on
legyen, de ha csak előkapom a fiókból, átlagos igénybevétel mellett
nyugodtan lehet rá számítani. Régebben a kis digit géppel sokszor
ráfáztunk, hogy lemerültek a sima akkuk, most ha egy hónapig a fiókban
van, akkor is használható. Annyira bevélt, hogy a zseblámpákba, rádióba
is ilyet raktam.
AA méretben 2100 mAh-s a legnagyobb, AAA-ban 800 mAh-s van. Normál
töltővel tölthető, a 4 db-os szett kb. 2700-ért már megkapható.

Topy