[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 4., K, 12:09:55 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.04. 09:20:25 +1h-kor írta:

> A mellékelt levél egy klímás hírlevél, valamikor feliratkoztam rá.
>
> Na persze nem akármilyen klímáról van szó, hanem egy jó drága (vagy
> mégse?) daninról, amit így találtak elnevezni: ururu-sarara
>
> http://www.coolklima.hu:80/index.php?oid=1&page=hir&hid=274

SARA (Automatikus Fűtővíz-hőmérséklet Szabályozó Rendszer)

   Kényelmes és költségtakarékos fűtés, mivel a kazán vezérlő rendszere automatikusan beállítja az előremenő fűtővíz hőmérsékletét a lakás valós hőigényének megfelelően. Amikor a fűtővíz hőmérséklete eléri az előre beállított értéket, automatikusan elindul egy ciklus, mely kétszer 20 perces időtartamban 5-5 °C-kal növeli a beállított hőmérsékletet, majd a harmadik ciklus végén visszaáll a kiindulási értékre.