[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 4., K, 12:20:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.04. 09:20:25 +1h-kor írta:

> Számomra impozáns a légkezelés, tehát a hőfokváltozás nélküli szárítás,
> illetve a téli légnedvesítés, meg úgy egyáltalán a szellőzés. Azt nem
> néztem, hogy a levegő kifelé hol távozik, lehet, hogy számítanak rá, hogy

ehhez mindössze egy "vizes hőmérő" kell a "száraz hőmérő" mellé

pl. "száraz hőmérő" a (belsőtéri hőmérője) mutat 20celsiust
ha emellett a "vizes hőmérő" is 20-at mutat, az 100% páratartalom
ha csak pl. 17-et akkor normál páratartalom
ha csak pl. 15-öt akkor száraz (alacsomy páratartalom)
(nem biztos, hogy pont ennyi lenne a táblázat szerint, csak saccra írtam
ezeket)

ezzel szinte akármi vezérelhető, pl párásításhoz
pl  vizesrongyból 1 - 2 - 3 m2 bekapcsolása
(eddig is ilyennel tette sok párásító automata)