[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 4., K, 16:40:39 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.04. 13:43:58 +1h-kor írta:

> Azért ehhez nem így kéne hozzáállni! Főleg egy olyannak nem, aki épp azon
> dolgozik, hogy kútból szivattyúzzon hőt. Vagy ez csak írott maszlag, a
> tények a faaprításban merülnek ki? :-))

a legkeményebb tény, hogy  télen havi 35e Ft-nál több villanyszámlát
nem tudok kifizetni.

átlagban 8e Ft os a villanyszámlám egyébként, azaz fűtésre max 27e Ft
azaz  kb 630 kWh/hó  (43 Ft/kWh árban) ez  éjjel-nappal  750 - 800Wattos
terhelést jelenthet
ehhez képest már nem annyira maszlag, hogy fahulladékot is tüzeltem,
meg papírt is, meg telefonkönyvet is, a többiről nem is beszélve :-)
de ez inkább a "túléléstan" témaköre