[Epitesz-barkacs] szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 4., K, 17:54:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a legkeményebb tény, hogy  télen havi 35e Ft-nál több villanyszámlát
> nem tudok kifizetni.
>
> átlagban 8e Ft os a villanyszámlám egyébként, azaz fűtésre max 27e Ft
> azaz  kb 630 kWh/hó  (43 Ft/kWh árban) ez  éjjel-nappal  750 -
> 800Wattos terhelést jelenthet

Az szerintem elég kell legyen. Főleg, ha néha tényleg van mód fával
befűteni. Másrészt, ha sikerülne neked is inverteresdit játszani.

> ehhez képest már nem annyira maszlag, hogy fahulladékot is tüzeltem,
> meg papírt is, meg telefonkönyvet is, a többiről nem is beszélve :-)
> de ez inkább a "túléléstan" témaköre

Jó, asszem kissé durva voltam, amikor a maszlagot emlegettem, csak
hirtelen úgy tűnt, hogy itt jól elbeszélgetünk a legeldugottabb
részletekről is, aztán kiderül, hogy semmi nem igaz az egészből, fával
fűtesz.