[Epitesz-barkacs] mosógéphőmérős kérdés

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 7., P, 21:37:22 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> a  csavarmenet  14mm átmérője miatt kellene valamilyen
> hőérzékelő 8mm-es csonkjára, hogy egy 10-es rézcsőre
> (a klíma csöve) a lehető legjobb legyen
>
> ( van 3 darab ilyen mérőm )
>
> a menetes csonk mérete miatt nem tudom közvetlenül
> összebilincselni :-(

Már ezer választ kaptál, de ha akarsz egy kevésbé barkács kinézetű
konstrukciót, akkor veszel egy 10-es T idomot, a T tetejét vízszintesen
félbevágod (hogy rá tudd tenni a csőre bontás nélkül), a T szárába pedig
beforrasztasz (vagy préselsz) egy 10-es rézrúdból levágott darabot, amibe
belevágod a 8-as menetet.

Ha nem pont 180 fokban vágod le a tetejét, hanem mondjuk picit több marad
mint amit levágsz, akkor lehet hogy rá lehet pattintani bilincs nélkül is.

Hőszigetelés az persze kell ígyis, mindenképpen.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))