[Epitesz-barkacs] mosógéphőmérős kérdés

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 7., P, 22:32:52 CET

Moczik Gabor wrote:
> konstrukciót, akkor veszel egy 10-es T idomot, a T tetejét vízszintesen
> félbevágod (hogy rá tudd tenni a csőre bontás nélkül), a T szárába pedig
> beforrasztasz (vagy préselsz) egy 10-es rézrúdból levágott darabot,
> amibe belevágod a 8-as menetet.

Közben megnéztem mégegyszer a rajzot, ha nem 8-as menet van, hanem csak egy
8-as csonk, akkor kapható 10-8-10 T idom is (főleg klíma boltban), akkor a
szárába direktben bele tudod préselni.
Persze ha menet van rajta, akkor is bele tudod, szóval nem is fontos a
rézrúd... :-)

Valahogy össze kell húzni előtte az idomot ha lötyögne benne, pl.
felmelegítés (vagy kilágyítás) után fúrógéptokmánnyal 3szög alakban meg
tudod nyomni.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))