[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 9., V, 17:48:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.09. 17:12:25 +1h-kor írta:

> Attól ördög az az árok. :-)

> Hát az elég rég volt, mert már a 80-as évek óta üzemel az északpesti
> szennyvíztisztító, és nem olyan pici az, hogy csak 10%-ot tisztítson.

tényleg régen volt, 1976-80 között voltam technikusként a BME
Vízellátás-csatornázás tanszékén, (  de szalad az idő :-(  )

akkor mértük az északi összekötő felett, hogy majd hova kellene a
kiömlő csőnek kerülnie, hogy a lehető legjobban keveredjen el a Dunában

spec festéket engedtünk a dunába csónakokról és repülőről fényképeztük a
csóvákat :-)
-------