[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 9., V, 18:00:51 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> tényleg régen volt, 1976-80 között voltam technikusként a BME
> Vízellátás-csatornázás tanszékén, (  de szalad az idő :-(  )

Volt ott valami betonszekezet, amiben modelleztek valamit. Megnéztem
párszor, de nem tudom, mire, miért csinálták. Elmesélnéd?

> akkor mértük az északi összekötő felett, hogy majd hova kellene a
> kiömlő csőnek kerülnie, hogy a lehető legjobban keveredjen el a
> Dunában

Ezt végülis úgy csinálták - ahogy hallottam - hogy valami ménkű hosszú
csővel jól bementek a duna közepe felé, és a rossz nyelvek szerint a
szennyvíz zömét diretkben beküldték rajta. :-)

> spec festéket engedtünk a dunába csónakokról és repülőről
> fényképeztük a csóvákat :-)

Ma változott a helyzet: repülőgépről fényképezik a csávókat. :-)

Amúgy jó móka lehetett. Itt egy kis nézelődnivaló, ha már repülőgép
(ancsa):

http://album.reality.hu/OLD/panos/an2/