[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 9., V, 19:09:08 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.09. 18:00:51 +1h-kor írta:

> Volt ott valami betonszekezet, amiben modelleztek valamit. Megnéztem
> párszor, de nem tudom, mire, miért csinálták. Elmesélnéd?

az a központi épület alagsorában a "vízépítéstan tanszék" témaköre volt
és emlékeim szerint a dunai cseh-magyar vízlépcsőhöz tartozó mérés
volt rajta, de abban én nem voltam benne,

> Ezt végülis úgy csinálták - ahogy hallottam - hogy valami ménkű hosszú
> csővel jól bementek a duna közepe felé, és a rossz nyelvek szerint a
> szennyvíz zömét diretkben beküldték rajta. :-)

hát nem egészen :-)

szóval nem direkt sz.rt engedtek be a Dunába, hanem flureszcens
festéket ( ami a napsütésben fényvisszaverő volt, és repülőről
fényképezték )

én akkor az északi összekötöröl voltam a "fő navigátor" (a főnököm
az egyik adjunktus "szárnysegédje" voltam) és 2 rádióval tartottam
a frontot, az egyikkel a repülővel tartottam a kapcsolatot, és a
másikkal meg a dunán lehorgonyzott csónakokkal és a parton
mérőkkel tartottam a kapcsolatot. Izgalmas volt, hogy a repülő akkor érjen a
duna fölé, amikor már legalább 20, de max 21  perce megy a festékanyag a
vízbe.

(ismertél valakit az ebben is dolgozók közül? volt köztük egy Hídvégi Győző
nevű srác is)

> Ma változott a helyzet: repülőgépről fényképezik a csávókat. :-)

én csóvát írtam :-)