[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 9., V, 19:18:26 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az a központi épület alagsorában a "vízépítéstan tanszék" témaköre
> volt és emlékeim szerint a dunai cseh-magyar vízlépcsőhöz tartozó mérés
> volt rajta, de abban én nem voltam benne,

Ez kint volt az udvaron, mármint amiről beszélek.

> hát nem egészen :-)

Szerintem se, mert láttam a 8 bazi dobszűrőt. Megvannak még? Valamikor a
80-as évek végefelé egyenáramú hajtásokat csináltam hozzájuk. (Ezeket
gondolom már rég leselejtezték, jó eséllyel mind elkorrodált már abban az
iszonyú dzsuvában. Ma már olajhűtésűre csinálnám, és jóval kisebbre.)

> szóval nem direkt sz.rt engedtek be a Dunába, hanem flureszcens
> festéket ( ami a napsütésben fényvisszaverő volt, és repülőről
> fényképezték )

Persze, ez világos, de én az üzemszerű működésről hallottam ezeket a
dumákat.

> én akkor az északi összekötöröl voltam a "fő navigátor" (a főnököm
> az egyik adjunktus "szárnysegédje" voltam) és 2 rádióval tartottam
> a frontot, az egyikkel a repülővel tartottam a kapcsolatot, és a
> másikkal meg a dunán lehorgonyzott csónakokkal és a parton
> mérőkkel tartottam a kapcsolatot. Izgalmas volt, hogy a repülő akkor
> érjen a duna fölé, amikor már legalább 20, de max 21  perce megy a
> festékanyag a vízbe.

Ez egy ilyen művelet volt, vagy ezt rendszeresen csináltátok?

> (ismertél valakit az ebben is dolgozók közül? volt köztük egy Hídvégi
> Győző nevű srác is)

Nem, csak az üzemfenntartás dolgozói közül ismertem pár embert, meg
akikkel a szerződés miatt muszáj volt kapcsolatba kerülni. Ez valamikor
87-ben volt.

> én csóvát írtam :-)

Igen, ez a változás lényege. Régen csóvákat, ma csávókat fényképeznek. :-)
És lehet, hogy inkább helikopterről. :-)