[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 9., V, 19:50:36 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.09. 19:18:26 +1h-kor írta:

> Ez kint volt az udvaron, mármint amiről beszélek.

hát ezek szerint kiesnek bizonyos emlékképek :-(

> Szerintem se, mert láttam a 8 bazi dobszűrőt. Megvannak még? Valamikor a
> 80-as évek végefelé egyenáramú hajtásokat csináltam hozzájuk. (Ezeket

én csak 1976 - 80 között voltam ott, lehet, hogy emiatt nem jön össze a kép

> gondolom már rég leselejtezték, jó eséllyel mind elkorrodált már abban az
> iszonyú dzsuvában. Ma már olajhűtésűre csinálnám, és jóval kisebbre.)

hát változ(hat)nak a gondolatok

> Persze, ez világos, de én az üzemszerű működésről hallottam ezeket a
> dumákat.

> Ez egy ilyen művelet volt, vagy ezt rendszeresen csináltátok?

ez kb 1979-ben volt, repülőgépes mérést festékkel többször is, de ott csak egyszer

> Nem, csak az üzemfenntartás dolgozói közül ismertem pár embert, meg
> akikkel a szerződés miatt muszáj volt kapcsolatba kerülni. Ez valamikor
> 87-ben volt.

hát az akkoriak közül nem biztos hogy mindenkit ismernék, voltak a BME-n
2000 -en

oké :-)