[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Nov. 9., V, 21:22:58 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> én csak 1976 - 80 között voltam ott, lehet, hogy emiatt nem jön össze a kép

81-ben volt onnan egy nagyon jo tanarom. altalanos mernoki ismereteket
tantott, de izig verig viűzes, meg hidas volt.. mindenre tudott peldat
hozni ezekbol...  :-)
korabban valahol az araboknal, v egyiptomban is volt vizeromu
epitesileg. ha beugrik a neve, megkoszonnem, az indexem nagyon melyen el
van asva :-)

Melleseleg vizfestes:
az 50-es 60-as evek barlangaszai eloszeretettel hasznaltak a vizfestest
a barlangok es a vizjarasok felterkepezesere, de a matraban es masutt a
falusiak rettenet babonasak voltak a mindenfel szines vizek lattan..
plane, ha a zin nem a vart helyen jott elo, hanem joval odebb, masik
forrasbol :-)

Apam akkoriban volt ott foiskolas, reszt vett benne...