[Epitesz-barkacs] szennyvíztisztító a Móricz Zs. körtéren?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 10., H, 01:00:51 CET

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2008.11.09. 21:22:58 +1h-kor írta:

> 81-ben volt onnan egy nagyon jo tanarom. altalanos mernoki ismereteket
> tantott, de izig verig viűzes, meg hidas volt.. mindenre tudott peldat
> hozni ezekbol...  :-)

nekem Győrben volt hasonló mentalitású tanárom :-)
(vasbeton szerk tantárgynál mindig 20-as betonvasat tervezett be mindenhova,
ami számításnál 3,14cm2  keresztmetszetet
jelentett, emiatt nevezték  "PÍ mérnöknek" saját elmondása szerint :-)  )

> korabban valahol az araboknal, v egyiptomban is volt vizeromu
> epitesileg. ha beugrik a neve, megkoszonnem, az indexem nagyon melyen el
> van asva :-)

most érzem, hogy mennyi minden tud elmosódni ilyen távon....

> Melleseleg vizfestes:
> az 50-es 60-as evek barlangaszai eloszeretettel hasznaltak a vizfestest
> a barlangok es a vizjarasok felterkepezesere, de a matraban es masutt a
> falusiak rettenet babonasak voltak a mindenfel szines vizek lattan..
> plane, ha a zin nem a vart helyen jott elo, hanem joval odebb, masik
> forrasbol :-)

az is érdekes :-)