[Epitesz-barkacs] golyóscsap olasz vagy magyar?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 09:34:37 CET

Balázs Bámer wrote:

> (-: nézőpont kérdése - feszültség alól esetleg nem tud elmenekülni, az
> aknából csak kimászik valahogy

Na igen, de az "áram" nem marad abba. Elektromos áramnál a vezetőt
(csövet) szigetelő veszi körül. Víznél meg vezető. :-) Azt a hülye
hasonlatot találtam ki, hogy olyan lenne áramnál a rákötés hasonló
szituban, mintha átlátszó higanyban kéne rákötni, tehát megbontani a
szigetelést, ami alatt marha nagy áramok folyhatnak kifelé a higany felé,
megcsinálni a kötést, azzal vagy aztán szigetelni.

Amúgy nagyon jön a víz, ha jön, és baromi gyorsan megtölti a vízóraaknát.
Én mindenképpen veszélyesebbnek találom a vízóra aknát, mint az fázisra
való rákötést.

> Akkor ezért van nekem sz at r alig forgatható olasz berakva a vízórához.

Tényleg? Már ilyet raktak be? Lehet, hogy ha gyakrabban nyitod-zárod,
könnyebben fog járni. Ilyen ritka nyitogatásnál a mofém se jár valami
könnyen, tapasztaltam.
Nagyon erőltetni nem célszerű, mert valami eltörik, és kész. Szóval csővel
hosszabbítani a kart azért durva! :-)