[Epitesz-barkacs] golyóscsap olasz vagy magyar?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 09:47:36 CET

Szervusz HJózsi!

> Na igen, de az "áram" nem marad abba. Elektromos áramnál a vezetőt (csövet)
> szigetelő veszi körül. Víznél meg vezető. :-) Azt a hülye hasonlatot

Ezzel a különbséggel az első vízbekötésemnél én sem voltam tisztában.
Vízóraaknában bekötöttem, ment be a fölső aknába a kerti csapba meg a
házba a fürdőszobába, ahol még a csupasz KPE cső állt ki az
anyaföldből. Na próbáljuk ki, úgyis kellett valamire víz. Lent
megnyitottam a vízóránál, jövök föl, házból csobogás jön (-: hát ez
nem az, amit megszoktam, ez nyitott körnél folyik... rohantam le
elzárni, így kevesebb, mint 100 l víz öntötte el a helyiséget. Föl is
avattam a fürdőt, mezítláb meregettem bele a csatornacsonkba.

> Nagyon erőltetni nem célszerű, mert valami eltörik, és kész. Szóval csővel
> hosszabbítani a kart azért durva! :-)

Rövis cső volt (-:

szia: Balázs