[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 12., Sze, 08:53:17 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.12. 02:33:55 +1h-kor írta:

> Viszont az is biztos, hogy ha olyan falun megyek át autóval szélcsendes
> téli estén, ahol nem jellemző a gázfűtés, hát néha nagyon nem lehet
> levegőt venni, és alig várom, hogy átérjek.

rendeletek szerint 140kWh alatt (ma még) okádhat füstöt, de a tendenciák
(szerintem) ezeket az értékeket csökkenteni fogják

az biztos, hogy a szellőzővel beszívott téli büdös levegőt is érdemes lenne
vízpermettel lecsapatni :-) és innen már csak 1 lépés az általam felvetett
gondolat, de hajlamos vagyok elvetni ezt az ötletemet