[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 12., Sze, 09:50:19 CET

Tudtommal mostanában nagyon harapnak a füsttel járó tüzelésre. Pár hete
téma, hogy ki is tilthatják akár a városból a dízeleket, és a lombégetőket
is vastagon megbüntetik, mert hogy sok a szmog.
Itt Zuglóban nem is láttam még idén rendesen füstölő kéményt, és nem éreztem
azt a kellemes téli füstszagot.

Gábor