[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 12., Sze, 11:35:16 CET

ha nagyon nagy homersekleten egetsz, akkor meg sok lesz a nitrogenoxid...

szenre en nem alapoznek haztartasi futest, nagyon kevesen hasznaljak, ezert durvan magas az ara. MJ-re szinte ketszer dragabb mint a fa! dragabb mint a gaz, megsem tamogatjak, ne kerdezd miert.

fatuzelesnel az egyik gond, hogy folyamatosan rakni kell, nem megy a bedontok 30 kilot, aztan lassan eleg, mint a szennel.

a faelgazosito kazanok tudjak hogy beraksz sokat, es lassan eg.

a fust kezelesehez mindenkeppen ventillatoros huzat es fustmozgatas kell, maga a fustventillator sem olcso es egyszeru jatek.

en nem mosogatnam, csak visszahutenem nagyon. siman acelbol is egesz hosszueletu hocserelot lehet szerintem csinalni, lasd vas fustcsovek, koracelbol meg plane. nem a fust meleg hotartalma a nagy tetel, hiszen a gazok hokapacitasa csekely, hanem a benne levo vizgoz. ami fatuzelesnel jo nagyon sok, mert a faban sok a hidrogen ami vizze eg el, plusz helybol is van benne egy csomo viz.

vajk