[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 12., Sze, 12:24:56 CET

brikettadagolosat meg nem lattam. a pelletes tenyleg tok automata, de a pellet megint egy ipari termek, felara van, nem lehet barhol beszerezni.

a katrany akkor marad benne a fustben, ha nem jok az eges korulmenyei. ha kelloen magas homersekletu az eges, akkor nem lesz katrany a fustben.

ha nem hutik kulon a fustot, akkor a jo hatasfokhoz alacsony homersekletu eges kell, hogy ne menjen ki sok ho a fusttel, de akkor meg sok a katranygoz. ha magas homersekletu az eges, akkor meg furro a fustgaz, es sok ho megy ki vele. de ha a fustbol ki van nyerve a ho, akkor lehet elotte jo magas homersekletu az eges. lasd faelgazosito kazanok.

vajk