[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 12., Sze, 14:00:17 CET

vajk fekete wrote:

> a katrany akkor marad benne a fustben, ha nem jok az eges
> korulmenyei. ha kelloen magas homersekletu az eges, akkor nem lesz
> katrany a fustben.

Szerintem sem. Az is egy kőolajterméknek fogható fel, és jól elégethető.

> ha nem hutik kulon a fustot, akkor a jo hatasfokhoz alacsony
> homersekletu eges kell, hogy ne menjen ki sok ho a fusttel, de akkor

Tehát a megoldás: forró tűztér, magas égési hőfok, és ha minden jól
elégett, a kémény felső részén, de biztosan az égés lezajlása utáni
részben lehet hűteni.

Tényleg, nem láttam még ilyet: a kondenzációs kazánok hol hűtik le az
égésterméket? Már mindjárt a fő hőcserélő van úgy méretezve, ahova a láng
után érkezik az égéstermék, hogy ott kondenzálódjon, vagy feljebb van egy
másik, ami külön hűti az égésterméket?