[Epitesz-barkacs] korrozív közegek hűtése?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 12., Sze, 14:23:53 CET

az en gazkazanomon kicsit kulon van a ketto, de nem nagyon.

ugy tunik, azert ilyen, mert a fo hocserelo nem ellenaramu, hanem keresztaramu, kb minden gazkazanon ilyen. utanna (a fust szempontjabol) van egy masik, ami egyreszt maga is ellenaramu, masreszt viz szempontjabol ele van kotve a fo hocsrelonek. Es ez van ugy kialakitva, hogy elvigye a vizet.

a zart egesteru gazkazanban sincs fustventillator, mert az egester zart, lehet a levegot befujni, a fust meg kenytelen lesz kimenni.
fatuzelesnel ez azert kenyelmetlen, mert komolyan tomitett tuzeloajto kellene hozza, es ajtonyitaskor mindenkeppen megszunne a huzat, dolne a fust.

vajk