[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 13., Cs, 14:33:45 CET

>  Megjelent.
ok, de hozzám nem jött vissza.

>A spamvédelem először visszadobja az ismeretlen feladótól
Ezzel teljesen jó megoldás, de a második levelem sem jött hozzám vissza.

de egyébként ezen címemmel már 2005-ben fel voltam iratkozva, bár akkor
az enaplon volt a lista és küldtem leveleket ide a listára

ezért most egy kicsit értetlenkedve állok a dolog előtt.

> Az SMTP szerverek jó része lekezeli ezt helyesen, a Te
> általad használt nem teljesen. :)
légyszives ezt fejtsd ki bővebben, hogy mit nem kezel le pontosan ?

köszi

zsolt