[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 13., Cs, 16:52:09 CET

Zsolt wrote:

> Ezzel teljesen jó megoldás, de a második levelem sem jött hozzám
> vissza.

Volt szerverváltoztatás. Szerintem menj fel az építész weboldalára
és ha él a jelszód, van egy olyan beállítási lehetőség, hogy akarsz-e
kapni másolatot az általad beküldött levelekről. Lehet, hogy ez van
kikapcsolva.
Ha nem él a jelszó, előbb küldesd el magadnak...

Az nem kap csípőből vissza saját levelet, aki pl a gmail smtp szerverét
használja. Ekkor mindegy, hogy itt mi van beállítva. Eddig úgy tudtam,
hogy minden más hely okés.