[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 13., Cs, 19:00:49 CET

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2008.11.13. 18:06:36 +1h-kor írta:

> Szóval visszatérve a kétkomponensűhöz, senkinek nem van tapasztalata,
> hogy melyik típus az ami bírja a vizet ?
> (had ne kelljen vennem mind1ikből, hogy kísérletezzek vele.)
>
> zsolt

akváriumot sohasem ragasztottam, az elmodásod szerint rákerestem:

" akvárium ragasztása " hozott vagy  2440 találatot

akvarista.hu - Stately - Akvárium ragasztásAz akvárium méretéből talán többen észreveszik majd, hogy nem a fent említett
akvárium ragasztását illusztrálom. Igen, ez így van, ugyanis közbejött egy ...
http://www.akvarista.hu/modules.php%3Fname%3DNews%26file%3Dprint%26sid%3D273 -

szerintem nem reménytelen
-------------------
" akvárium kétkomponensű " szavakkal is hozott vagy 90 találatot

TömítőkAKVÁRIUM RAGASZTÓ. A Gasket Seal egy használatra kész gépipari tömítő, amely
.... Kétkomponensű, gyorsan kikeményedő, nagy sűrűségű ...
http://www.dach-bau.siteset.hu/fajl.php%3Fid%3D5881 - - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Szilikonok | Szilker KftAkvárium gyártás esetén a DC 881 szilikon tömítő lehetővé teszi magas erejű ....
A Dow Corning 993 Structural Glazing Silicone Sealant kétkomponensű, ...
http://www.szilkerkft.hu/Szilikonok - 39k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Építő vegyi anyagok - Ezermester 2008/4Az egy- és kétkomponensű poliuretán habok különösen nagyobb üregek és áttörések
.. Kiválóan tapadnak üveg felületekhez is, ezért akár akváriumok falának ...
http://www.ezermester.hu/articles/article.php%3Fgetarticle%3D2464 - 22k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Ragasztási trükkök - Ezermester 1998/3... vagy a kötés szilárdsága sokkal fontosabb ennél, pl. nagyobb akváriumok, ...
Aljzat-előkészítés parkettaragasztáshoz ˇ Kétkomponensű ragasztók ...
http://www.ezermester.hu/articles/article.php%3Fgetarticle%3D2351 - 21k

Cég bemutatásaLOCTITE 3430: Jó tapadóképességu, kétkomponensu, gyors keményedésu opálos ....
Akváriumok ragasztása. LOCTITE 5331: Csomenettömíto muanyag csoelemekhez. ...
http://www.tolna.net/~unio/ragasztok.html

ALKOXY 130... kirakatablakok, akváriumok, terráriumok tömítése, autók hajók ablakainak ...
Keverés kétkomponensű adagoló és keverő szerkezettel: az összetevőket 10 ...
http://www.pal-fa.hu/docs/r_kleber_670.doc

Ha ragasztás, akkor Natura Mo bt. - Ragasztás, szaktanácsadás ..kétkomponensű, gyorsan 400 ml kötô poliuretán hab, ... Kiválóan tapad üveg
felületekhez, ezért akváriumok falának ragasztására és tömítésére is alkalmas.
http://www.naturamo.hu/makroflex.htm - 47k - Tárolt változat -