[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 13., Cs, 20:04:33 CET

Zsolt wrote:

> Szóval visszatérve a kétkomponensűhöz, senkinek nem van tapasztalata,
> hogy melyik típus az ami bírja a vizet ?
> (had ne kelljen vennem mind1ikből, hogy kísérletezzek vele.)

Szerintem valamit elronthattál az uverapidnál. Ezt írják róla a cég
honlapján,
amiből itt http://www.uverapid.hu/index.php?oldal=gyik
ezt találtam:

Hőállóság, valamint sav- és lúg ellenállás
A kikeményedett ragasztó ellenáll tartósan: víznek, vízgőznek,
lúgoldatoknak, sóoldatoknak, szerves oldószereknek (pl. benzin), növényi-
és ásványiolajoknak 100 °C-ig, száraz hőigénybevételnek tartósan 120
°C-ig.

Szóval jónak kéne annak lennie.