[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 13., Cs, 22:29:41 CET

> Szerintem valamit elronthattál az uverapidnál. Ezt írják róla a cég
> honlapján,

hmmm, bármikor be tudom mutatni a problémát.

ezt az 5 perces ragasztót használtam a zöld-narancssárga tubus színűt.
aluminium furatokba ragasztottam poliamid csöveket.

azt mondja az írás, hogy a végleges keménységét 12 óra alatt éri el.
rendben, vártam vele 1 napot, majd ráeresztettem a vizet.
a víz ráeresztése után néhány órával az eddigi átlátszósága teljesen
elveszett, olyan opálos lett és egyszerűen megpuhult a ragasztó.

a víz egyszerű csapvíz volt.

nem tudom mit ronthattam el.
a ragasztó lejárati ideje nég nem múlt el.
háztartási boltban vettem. bontatlan volt a csomagolás.

talán nem bírja az aluminiumot ? vagy a poliamidot ?
vagy a csapvizet amit állítólag meg is lehet inni ?

>A fenti ragasztók mind ecetsavasak, ill. az F.BS-ben és az Aquasilicone-ban
>nem

ok, ezek mint szilikon alapúak, de nekem az kell, hogy ne legyen rugalmas,
tehát ha oda ragasztom akkor az úgy álljon ott mintha egy darabból lenne és
meg se mozduljon.

ÉS pont ez a bajom az uverapiddal, hogy amikor megpuhul akkor mozgathatóvá
válik és kirángatható a ragasztás.

sőt a gyakori vizes és kiszárított állapot oda vezetett, hogy egyszerűen
csöpög.
ami azt jelenti, hogy amikor kiszáradt állapotban feltöltöm vízzel a
tartályt akkor kb. fél napig csöpög, majd amikor "beledagad" a ragasztó
akkor teljesen tömít.

úgy gondolom, hogy ennek azért nem így kellene viselkednie....

vigyem be az uveszhez és kenjem a hajukra  ? úgyis le tudják mosni :)))

szóval ezért keresek valamit olyan ragsztót, ami víz hatására semmit nem
csinál.

zsolt