[Epitesz-barkacs] vízálló kétkomponensu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 00:45:51 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Hát ez bizony tényleg vacak.

Vagy esetleg írj nekik. Ja, nem megy, nincs emilcímük (a honlapon).

Közben elővettem az én ragacsaimat, és látom, hogy nem uverapid, hanem
eporapid. Ez más terméke:

http://www.politur.hu/hu/index.php?tart=haz_epo&menu=haz

Itt kifejezetten leírják, hogy történt vízbenállási meg hőntartási
öregítési mérés, és nem változott nemtommekkora idő múlva.

Én meg beraktam a keverőlapot vízbe, amin van maradék, egyelőre semmi
változás. Majd holnap is megnézem, és beszámolok.