[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 14., P, 13:15:01 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2008.11.05. 07:07:03 +1h-kor írta:

> Szervusz HJózsi!

> November végére kerülök ki. Én is váltani akartam, de megelőztek,
> megunták a távmunkát...

> Persze, én legföljebb elektronikában tudnék valamit elkezdeni, ott is
> durrognának a fetek (-: leszámítva a programozást)

azon gondolkodom, mit tudnánk megfelelő hasznossággal tenni????
----------------
pl
Fekete Pákó 2 hétre kapott 1milliót (celeb vagyok, argentín őserdő)
Győzike 2,5 millió forintot kapott, a többi sem kevesebbet

Bea asszony Győzike feleségeként került be a köztudatba,
A Playboy visszautasíthatatlan
ajánlatnak számító másfél millió forintot kínál Gáspár Beának, ha levetkőzik

és hát udvaros dorottya versenytársa lett a semmiből jó kis gázsival
ehhez képest töredék óradíjért dolgozunk, ha sikerül egyáltalán...

szándékosan minden smili nélkül írtam....