[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 18:42:38 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a normál módon gátlásos önértékeléssel nincs gond, mert önértékelés
> alapján pl tudom, hogy nem tudok énekelni, de ez nem okoz pszichés
> gondot

Persze, senkinek sem, ha így van. De ezek a - szerintem - kissé degenerált
emberek nem így vannak vele. Bátran belefognak bármibe, amihez evidens,
hogy közük nincs. Múltkor láttam egy kész átverés epizódot a Kiszel
Tündével, aki normális is lehetne, ha nem szenvedne tök hasonló bajban.
Mikrofon elé állították, egy valódi énekesnő lenyomott egy fantasztikus
néhány másodpercet, és a csajnak az lett volna a feladata, hogy
felénekeljen vmi refrént.
Nos, én tök kívülállóként is hallottam, hogy az az énekes csaj annyira
profi, hogy képtelenség lenne ráközelítenem a szintjére. Kiszel Tünde nem
vette észre, ő csak a saját mérhetetlen önbizalmában volt biztos, és simán
"felénekelt" valami rémséget, valami gyalázatot, és még jó képet is vágott
hozzá. Valami ilyesmire gondolok. Az önmegszégyenítés se gond, nem veszik
észre sem, simán bohócot csinálnak magukból. Állítom, hogy a nézettség nem
pici része abból jön össze, hogy az emberek kíváncsiak, meddig lehet még
süllyedni pl győzikééknél. Szó sincs itt arról, hogy húdetetszik annak,
aki nézi, bár biztos ilyen is van.

Olyan ez, mint mondjuk egy helyen, ahol sokan vannak, egyszercsak
meglátunk egy feltűnően csúnya nőt, és rajta ragad a szemünk, mert ilyet
még nem láttunk. Neki nagyobb a nézettsége, mint az átlagnőnek, ami nem
jelenti, még, hogy igencsak tetszik.