[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 14., P, 19:18:49 CET

jhidvegi wrote:
> is vágott hozzá. Valami ilyesmire gondolok. Az önmegszégyenítés se gond,
> nem veszik észre sem, simán bohócot csinálnak magukból.

Nekem gyakran kell kommunikalni olyan emberekkel, akik azt hiszik hogy
mindent ok tudnak jobban, az ilyeneknek akarmit mondasz, lepereg roluk, nem
ertik az atvitt ertelmu celzasokat sem, ha rahagysz es beleesik a sajat
csapdajaba, abbol se fog tanulni, akkor is te leszel a hulye seggfej.

Ha kesobb esetleg mar nagyon szarban vannak, akkor mar nyaliznak, es nem
esik le nekik, hogy kilometerekre atlatsz rajtuk. :-)

Es altalaban ezek az emberek vannak a "toppon", anyagi helyzetuket, vezetoi
statuszukat, egyebet tekintve.

Nem fugg ez attol hogy mediasztar-e valaki vagy sem, csak epp ott is pont
igy mukodik...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))