[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 19:23:09 CET

Moczik Gabor wrote:

> Nekem gyakran kell kommunikalni olyan emberekkel, akik azt hiszik hogy
> mindent ok tudnak jobban, az ilyeneknek akarmit mondasz, lepereg
> roluk, nem ertik az atvitt ertelmu celzasokat sem, ha rahagysz es
> beleesik a sajat csapdajaba, abbol se fog tanulni, akkor is te leszel
> a hulye seggfej.
> Ha kesobb esetleg mar nagyon szarban vannak, akkor mar nyaliznak, es
> nem esik le nekik, hogy kilometerekre atlatsz rajtuk. :-)
>
> Es altalaban ezek az emberek vannak a "toppon", anyagi helyzetuket,
> vezetoi statuszukat, egyebet tekintve.

> [...]

Teljesen egyetértek. Lehet, hogy szerencsém van, de én rettentő ritkán
találkozom ilyen emberekkel.

Ugyanakkor fel kell ismerni, hogy ez nem egy teljesen megvetendő
tulajdonság. Mindenkibe kéne, hogy szoruljon ebből egy kicsi, és akkor
sokkal kevesebb önalulértékelés lenne jellemző pl a magyarokra, legalábbis
azokra, akik nem külhonban élnek.

Aztán lehet, hogy másokra is ráférne ebből egy kis többlet, de nekem kevés
tapasztalatom van más népekről.