[Epitesz-barkacs] MOFÉM újfajta hozzáállása :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 15., Szo, 12:16:41 CET

vajk fekete wrote:
> ha nincs melyen, akkor csofogoval kitekerheted

Á, semmi mással nem lehet hozzáférni, mint a 9-es imbusszal. Ez egy anya
jó vékony anyaggal, mindjárt mögötte van a golyó.

Amúgy nekem azért jött be olajra, mert ebben valami polietilén vagy
teflonszerűség van a golyó körül, ami akár ez, akár az, de biztosan nem
dagad szét az olajtól. Idén egy nagyobb edényre felraktam egy mofém
golyóscsapot, hát majd meglátom (vagy remélem, nem látom meg), hogy
bírja-e. Ha szétdagad, és nem mozdítható a golyó, az szívás. Ki nem fog
folyni, mert lezárót is tettem a végére. (Nem volt idő kipróbálni, hogy a
gumiszerű alkatrészei olajállóak-e, illetve lehet, hogy utána lehetett
volna olvasni, de ezt se tettem meg. Talán most, utólag. :-) )