[Epitesz-barkacs] MOFÉM újfajta hozzáállása :-(

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2008. Nov. 15., Szo, 12:18:04 CET

> Azért meglepne, ha lenne olyan csavar, amihez ne volna nekem alkalmas
> szerszámom. :-) Ha más nem, hát átalakítanék valami másból. De eddig

hat tulajdonkeppen mindenre gyarthato csavarnyuzo, de azert a jo
idesanyukajat annak, aki mindig beujit csavarfejben...
nomeg a befele beakado, kifele lejtosen kiemelo dugasztap csavar azert
igy is nehez eset.. azt inkabb lefurom..
de leginkabb robbantanam.. a feltalalojat...

> ilyenre csak 2-szer szorultam. Leggyakoribb volt az olyan csavarfej, ami
> sima hornyolt, de a csavarhúzó közepének be kell lennie vágva. Vagy azok
> az anyák, amik süllyesztékbe mennek és hornyoltak, ehhez spéci cső alakú
> eszközt kellett készíteni. A legvadabb a 2 collos csőhöz való anya volt,
> amihez egy olyan szerszámot kellett csinálnom, ami jó a légkulcshoz,
> mert szar helyen sokat (olajedénybe beleállva 44-et) kellett felraknom
> úgy, hogy jelentős részük végig szorult.

egy csavarra minek szerszamozni.. csigafuro... :-))