[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 15., Szo, 22:50:11 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.11.15. 21:12:24 +1h-kor írta:

> Mennyi??? Minek? Ha a 12 fokos vizet 3 fokra lehűtöd, az 6,3kW. Nem is tud
> annyit a klímád! Persze lehet pocsékolni is, mert ha ez a víz a klíma
> (2,7kW?) hűtőteljesítményével van hűtve (kb 1,9...2kW), akkor csak 2,7
> fokot hűtesz a vizen, szinte semmit.

szokták mondani, ha  lúd, akkor legyen kövér

szóval arra gondoltam, hogy szoktak használni "szobaszökőkutat"

ha már kijött a kútból, akkor egy zárt térben 2,5m magasból vízfüggöny,
( hogy hány méter szélesen, azon még álmodozok egy kicsit :-)
a west-end -ben látott vízfüggöny alapján ) tehát a vízfüggöny 12celsiusra
klimatizálna egy kb 30m2-es teret
ez zuhan lefelé, ez a klímakülső magasságában összegyűjtődik, majd innen
pisil kicsi lukakon keresztül a klímakülső rácsára és a venti előtt is lehetne
egy kis vízfüggöny, ami a venti hideg levegőjét is újra felmelegíti a lehült kútvíz fokára

így lenne egy zárt terület  +8 +10 fokon hagyományos fűtés nélkül,