[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 16., V, 21:44:36 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én erre a "fűtésre" úgy gondoltam eredetileg, hogy ha már úgyis
> feljön a víz, akkor "melléktermékként" 1 nem fűtött épületrész
> "fagymentesen tartását" lehetne esetleg megoldani,

Végülis érthető, működne, csak nem mindegy, mennyi többletenergiával.
Lehet, hogy én írtam hülyeségeket. Pl ha olyan hőcserélőn menne keresztül,
amihez a klíma kültérijéhez hasonló ventillátor tartozik a maga 20W-jával,
akkor nem rossz. És elég csöndes is.

Megteheted pl, hogy a kültéri ventijét könnyen ki-beszerelhetővé teszed,
és azzal nyomulsz. Vagy beszerzel egy hasonlót. Ha tényleg nem kell emiatt
több vizet fehúzni, akkor okés.

Én amúgy, ha már... akkor a melegebb vizet hajtanám át, elvesztene 1-2
fokot, és utána menne a klímára, nem fordítva.