[Epitesz-barkacs] kisebb kádjellegű?

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 17., H, 08:06:35 CET

> én erre a "fűtésre" úgy gondoltam eredetileg, hogy ha már úgyis feljön a
> víz,
> akkor "melléktermékként" 1 nem fűtött épületrész "fagymentesen tartását"
> lehetne esetleg megoldani,

szeretném megkérdezni, hogy mire használsz el óránként 600 liter kútvizet
télen ?

nem én vagyok a kútadó beszedő hivatal, csak én semmilyen használatot nem
tudok neki kitalálni télire, fűteni vele meg szerintem csak bonyolult
hőcserélő rendszerrel lehetne hatékonyan, aminek a beruházása + a 400 W-os
szivattyúval amíg feljön a víz, szóval ezzel a 400 wattal fűtöm a hideg
helységet+plussz a beruházás költségét szétosztom... szóval kb. ugyan ott
vagyok és nem kellett a vízzel vacakolnom....

nyáron jó hűtésre, mert amúgyis locsolni kell, mert teljesen kiég a fű.
ekkor már csak plussz kb 200 W ventilátor energiával tudok 20-22 fokot
csinálni bent amikor kint 30 van, de télen ?