[Epitesz-barkacs] MOFÉM újfajta hozzáállása :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 16., V, 22:02:45 CET

Auth Gábor wrote:

>   Szerintem az nem acél volt, hanem csak felületkezelt (kérgesített)
> vas. 9mm egyszerű köracélt sem tudsz kézzel elnyírni, nemhogy
> szerszámacélt.

Vagyis úgymond bilivas. :-)
Azért reagálok erre csak, mert ma szerintem nemigen lehet kapni vasat
olyan értelemben, hogy kb színvas. Mindenképpen valami szénacél minden
gagyi szerkezeti anyag is, a legpuhább vaslemez is, amit vesz az ember
finomlemez vagy durvalemez elnevezés alatt. Talán a trafólemez az, amit
sehogyse szoktak acélnak nevezni, éppen az összetétele miatt.