[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 16., V, 22:26:42 CET

Kósa Tibor wrote:

> Nekem azért ilyenkor mindig eszembe jut a Tajgetosz...
> Mondjatok akármit.

Nekem is ez jutott eszembe, csak nem mertem ilyen kerek perec leírni. Csak
hát a dolognak rengeteg vonzata van, kívülről könnyű ilyen lazán venni.

Más lenne a helyzet, ha bármiért nagyon nagy arányban születnének
hasonlóan sérült emberkék. Mindjárt kénytelen lenne bármilyen állam vagy
az államok valamit kitalálni, mielőtt szörnyű bajok jönnének.

> Ki járt a Bodies kiállításon?

Én nem. Mi volt benne, ami kapcsolódik ide?