[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

Kósa Tibor ha1us at t-online.hu
2008. Nov. 16., V, 23:20:46 CET

-----Original Message-----
On Behalf Of jhidvegi

> Ki járt a Bodies kiállításon?

Én nem. Mi volt benne, ami kapcsolódik ide?

Tkp. semmi. Csak áttételesen ugrasztotta be a Tajgetosz

Egyébként úgy műszaki szemmel sok dolog érdekes volt.
Én eü. szakszemélyzettel látogattam meg (mint tartozék), az ő véleményük
megoszlott, több szakmai hibát is felfedeztek, amire a jelenlévő
fehérköpenyes medikusok (mint kiállítás-felügyelők) még rálapátoltak. Ebből
látszik (nekem), hogy leginkább a pénz volt a kiállítás fő vezérfonala, nem
feltétlenül a szakmai igényesség...
Én nem vettem észre ezeket a hibákat magamtól, csak elnéztem azt, hogy hogy
nézek ki belül :-)
Meg a technológia által lehetővé tett dolgokat, az érhálózatot, metszeteket,
stb. Nem akarok itt reklámot csinálni.