[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 17., H, 10:37:46 CET

vajk fekete wrote:
> en melysegesen gusztustalannak tartom, hogy emberi testeket penzert
> mutogatnak. kizartnak tartom, hogy azok az emberek eletukben irasban
> hozzajarultak volna, hogy belepodijas curkuszi latvanyokka alakitsak
> a testuket halaluk utan.

Lehet, hogy nem, lehet, hogy igen, fene tudja. Nagyon sokszínű a világ, én
már semmin se lepődök meg. Múltkor volt egy műsorban proktológiáról szó,
az egyik vendég egy ilyen orvos volt. Elmondta, hogy ma az ilyen jellegű
vizsgálatokat nem úgy végzik, mint régen, hogy a paciens négykézláb áll,
hanem oldalt fekve, és az emberke látja egy monitoron, hogy mit csinálnak
pontosan. Itt is van, aki külön szól, hogy fordítsák el a monitort, mert
semmit nem akar látni belőle, más meg örömmel végignézi az egészet, és
aktív beszélgetőkapcsolatban van a vizsgálókkal.

A témára vissza: volt egy rab valamikor pár éve, akit halálra ítéltek. Ez
a fazon asszem vagy hozzájárult vagy kifejezetten azt akarta, hogy a
testét ilyesmi célra használják. Ez volt az, amikor asszem lecserélték az
ereiben folyó vért vagy legalábbis valamivel kezelték, aztán
lefagyasztották teljes egészében, végül felszeletelték. Pontosabban mint
ahogy egy CT csinálja, a lefagyasztott testből levágtak szeleteket, és az
előjött felületeket lefotózták, aztán térhatású képeket generáltak
számítógéppel... szóval valami modernebb technikával tették a neten
elérhetővé, lehet, hogy nem mindenki számára. (Én nem láttam.)

Szóval nagyon sokszínű a világ. Nagyon más a kiakadási küszöbe a sok-sok
embernek.