[Epitesz-barkacs] megélni? Re: szamok a klimas futesrol

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Nov. 17., H, 11:08:46 CET

Szerintem oriasi kulonbseg, hogy valaki tudomanyos kutatas, oktatas celjara felajanlja a szerveit, a testet,
vagy hogy uzleti celra, penzkeresetre hasznaljak.

Mondjuk alairom hogy a vesemet halalom eseten felhasznalhatjak, es utanna a felhasznalas ugy tortenik, hogy az illeto fizet az uj veseert fel millat, azt nagyon gusztustalannak tartom.

vajk

From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

A témára vissza: volt egy rab valamikor pár éve, akit halálra ítéltek. Ez a fazon asszem vagy hozzájárult vagy kifejezetten azt akarta, hogy a testét ilyesmi célra használják. Ez volt az, amikor asszem lecserélték az ereiben folyó vért vagy legalábbis valamivel kezelték, aztán lefagyasztották teljes egészében, végül felszeletelték. Pontosabban mint ahogy egy CT csinálja, a lefagyasztott testből levágtak szeleteket, és az előjött felületeket lefotózták, aztán térhatású képeket generáltak számítógéppel... szóval valami modernebb technikával tették a neten elérhetővé, lehet, hogy nem mindenki számára. (Én nem láttam.)