[Epitesz-barkacs] patakra hidat

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Nov. 18., K, 12:28:09 CET

Zsolt  <epitesz at telectronic.hu> 2008.11.18. 08:30:46 +1h-kor írta:
> egyszer akartam a patakra hidat építeni.
>
> hát az nem ám úgyvan, hogy csak úgy építük egy hidat.

ha a ház kijárata (előkert felé) előtt van a patak, akkor eddig is
ki kellett tudni valahogy jönni

> mivel közterület így erre külön engedély kell,

ha a kert háta mögött van a patak, és a hátsó kerítéstől
a "túlpartig" nincs több 10-15 méternél, akkor egy "behúzható
áthidalót" (ez sajnos csak "egyszemélyes" szélességben)
csak a használat kell a közterületre kijuttatni :-)