hőcserélő

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 18., K, 13:48:00 CET

> akkor  (szerintem) a 400Wattoshoz vagy közelebb,
> viszont akkor neked is pufferelni kellene

nyáron locsolok és még így is kevés az a víz ami kikerül.
árasztásos locsolást szoktam csinálni, mert akkor 1 hétig is bírja a
terület, de mire a végére érek már lehet az elejéről kezdeni.

> nekem is ez tud "sarokfordító lenni" :-)

na ezzel jól megjártam, felfordítottam a készüléket, de ott sem volt a tábla
aztán leszedtem a tetejét... és lőn világosság :)

http://telectronic.hu/lomtar/1.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/2.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/3.jpg

esetleg ismeri valaki a készüléket ?