[Epitesz-barkacs] autóklíma

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Nov. 19., Sze, 11:50:20 CET

Nekem is Corollám van, és szinte a kezdetektől büdös, de csak amikor
leállítom. Ezt szoktam csinálni, hogy megérkezés előtt még leállítom a
klímát, az autó még megy tovább, és ilyenkor jön az a jellegzetes,
savanykás büdösség. Ez szerintetek ártalmas? Ha gomba, helikobakter stb
van benne, az kibírja, hogy sokszor egy hónapig is ott van bekapcsolás
nélkül (elvileg szárazon) a klíma, télen a mínuszban, aztán ha fűtéssel
megy, akkor meleg levegővel?

Gábor