[Epitesz-barkacs] autóklíma

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Nov. 19., Sze, 11:08:43 CET

Palasik Sandor írta:
> Olyan sok itt a klímás téma, hogy gondoltam, felvetem a saját gondomat.
>
> Röviden: büdös a klíma.
>
> Hosszabban: az összes, amit klímatakarításról hallok, arról szól, hogy
> fújjunk bele valamit oszt jó lesz. Nekem ezzel az a gondom, hogy egyik
> szagnak nem ellentéte egy másik szag és ha ki is irtja a gombákat, ahogy
> engem is majdnem kiirt, akkor is a dögök ott maradnak, táptalajként a
> következő generáció számára.
>
> A vad ötletem az, hogy forró vizet engedek bele felülről és ha olyan, ahogy
> elképzelem, akkor simán kifolyik alul a csapadékvíz-leeresztő csövön. Mivel
> [...]

Előszöris szerintem ha viszed, direkt autóklímáshoz vidd, ne általános
szervizbe, a klímás erre szakosodott, a szerviznek meg ez egy huszadik
probléma. Van egy klímatakarító spray, ami kb 2 liter, és jó drága. Ez
már csak mennyiségénél fogva is kimossa a cuccot, nem csak megöli. Ezt
az egészet egyszerre bele kell fújni, és jól kicsurog, kihoz mindent,
fertőtlenít. És egy használati tanács is, ha a klímát leállítod, és úgy
megy még 10 percet a kocsi (megérkezés előtt kb 10 perccel kikapcsolod)
akkor lesz ideje megszáradni, és sokkal kevésbé gombál be.