[Epitesz-barkacs] autóklíma

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Nov. 19., Sze, 10:55:09 CET

Olyan sok itt a klímás téma, hogy gondoltam, felvetem a saját gondomat.

Röviden: büdös a klíma.

Hosszabban: az összes, amit klímatakarításról hallok, arról szól, hogy
fújjunk bele valamit oszt jó lesz. Nekem ezzel az a gondom, hogy egyik
szagnak nem ellentéte egy másik szag és ha ki is irtja a gombákat, ahogy
engem is majdnem kiirt, akkor is a dögök ott maradnak, táptalajként a
következő generáció számára.

A vad ötletem az, hogy forró vizet engedek bele felülről és ha olyan, ahogy
elképzelem, akkor simán kifolyik alul a csapadékvíz-leeresztő csövön. Mivel
normál állapotban előfordulhat benne víz, ezért gondolom, hogy rendesen van
szigetelve és nem folyik máshova az autóban, de ez csak tipp.

Ezt tehát a kérdés: látott-e már valaki ilyet szétszedve, tényleg így van-e.
Esetleg dugi robbantott ábra egy Toyota Corolláról ? ;-)

Palasik Sándor