[Epitesz-barkacs] hőcserélő

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2008. Nov. 25., K, 17:38:56 CET

> a 2.jpg  mutat ilyet: 1700Wattos a motorja,
> ( ezzel akár 6kWh -s összteljesítmény is lehetne  )
>
> R22-es a hűtőközeg volt benne
> 1,300 kg-nyi

a mai nap ezzel a készülékkel is elszórakoztam.
belenyomtam a bementen a kútvizet, bekapcsoltam fűtő üzemmódra,
de a ventilátorok semmilyen meleget nem fújtak és a benne lévő borda is
ugyanolyan hideg volt mint a levegő, kb. 3 percig járattam, de semmi
változás.

viszont ha hűtő üzemmódra kapcsoltam akkor érezhetően hidegebb levegőt fújt
a készülék már 1 percen belül.

így most összeomlott a légváram, miszerint ezzel fűteném a műhelyt.
majd a csöveket leszedtem és bevágtam a sarokba a cuccot.

van 5let arra , hogy ez alkalmas fűtésre vagy nem ?
vagy csak nincs benne gáz, de ha hűt akkor...
vagy mit lehetne vele tenni, hogy ez fűtésre is jó legyen ?

köszi

zsolt