[Epitesz-barkacs] telefondrótról világítás? (LED lámpa :-)

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Nov. 20., Cs, 00:26:11 CET

jhidvegi wrote:
> Na már megint ez a forgómorgó téma. Támadt egy ötletem, hogy tudom
> beláttatni, hogy nem így van ez.

Közben eszembe jutott nekem erre valami.
Statikus terhelés az egy dolog. De mi van akkor, ha valamivel impulzus
üzemben veszek ki energiát, elég kis kitöltési tényezővel?
A tárcsának van egy tehetetlensége, ha elég rövid az impulzus biztos nem
annyit lök rajta mint amennyi energia kiment, meg nagyfrekin lehet hogy már
eleve a vasmag és a tekercs is rossz hatásfokú.
Szerintem van az a jelalak, amit nem fog tudni pontosan integrálni...

Az impulzusokkal lehet kondit tölteni, onan meg bármit táplálni inverterrel
vagy akármivel.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))