[Epitesz-barkacs] telefondrótról világítás? (LED lámpa :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 07:46:03 CET

Moczik Gabor wrote:

> Közben eszembe jutott nekem erre valami.
> Statikus terhelés az egy dolog. De mi van akkor, ha valamivel impulzus
> üzemben veszek ki energiát, elég kis kitöltési tényezővel?

Szerintem ugyanaz van: a szerkezet működési elvéből következik, hogy
megintcsak jól fog mérni. Persze lehet a pontossággal variálni, de itt
most alapelvekről van szó. Ennek a szerkezetnek az alu tárcsájára csak a
fesszel fázisban lévő áram-alapharmonikus ad nyomatékot. Illetve a többi
is, csak az átlagban nullát. Ki van ez találva. :-)